Кругообіг ідей

03:03


А у вас бувало таке: сидите над зошитом із охорони праці, тримаєте у руках олівець, намагаєтесь підкреслити ключові слова, і несподівано ваш мозок закривається для ОП, і стає відкритим для ідей? Ні? А зі мною трапився ідентичний випадок.
Здається, що я народжена для придумування. Такий собі фантазер у спідниці (хоча, ні, інколи й у штанцях). Зізнаюсь, одні з них дійсно нереалістичні, навіть трохи нісенітні. Але трапляються й такі, про які кілька днів підряд думаю, переповідаю друзям.
У моїх ідей зазвичай три поширені проблеми:
1) на їх реалізацію потрібні інвестиції;
2) щоб ідея пішла, потрібен ще й досвід роботи у обраній сфері;
3) вони зародились саме у моїй голові.
Тому я їх занотовую. А віднедавна окрім записування в мене з'явилась ще одна звичка. Зустрічаючи на івентах, вулицях, інших місцях для здибанок, людей, які хоч якось можуть бути причетні до реалізації моїх марень, я розпитую: де знайти ресурс, чи, на їх думку, така річ потрібна людству, з ким компетентнішим поспілкуватися.
Хтозна, можливо пройде купа часу, але одна з моїх ідей вистрелить, врятує мене та змінить світ.

Ілюстрація Phil Noto 

You Might Also Like

2 коментарі

  1. Анонім4/30/2013

    Якщо в мене буде потреба взяти в команду хорошого Ідейного Генератора, ти б була ним?

    Доречі, твій хист з ідеями да в Стартапи да в хороші руки - ти могла заробляти від 1к баксів в місяць. Якщо ідей багато - не розкидуйся, а відшліфовуй та продавай, або ставай стартапером :) Gро правило успішного - читай в @blogoreader-a

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. *Про правила успішного стартапера
      - (блін і тут Едіт режиму.)

      Видалити