Слабачки також бігають

02:08

Минулого року мені спало на думку, що непогано було б придбати кросівки і спробувати час від часу виходити на невеличкі пробіжки. Єдиним мотивом було покращення фігури. Про вплив повільного бігу на самопочуття, та й стан здоров'я загалом в той момент не задумувалася. Не шукала навіть рекомендацій для початківців, а просто зібралася зі силами й рушила...

І, як гадаєте, з чим чи з ким мені довелося добре роззнайомитися після кількох подоланих метрів? Ага, все вірно: із задишкою, поколюванням у боці та бажанням кинути все. На наступний день до цього переліку ще додалася біль в м'язах.


Далі бувало, що виходила на пробіжку разів зо чотири в тиждень, а бувало, що й раз в місяць. Та навіть після великих перерв складалося враження, що моє тіло поволі адаптовувалося до навантаження, що воно знає якого ритму потрібно притримуватися, як оптимально тримати поставу, що робити рукам, як дихати, і як боротися із поколюваннями. І я таки дійшла до висновку, що біг приносить задоволення, що приповзаючи додому вся така спітніла  ^_^ й стомлена  я почуваюся щасливішою, розслабленою та повністю розвантаженою від проблем. Стан схожий на після оргазмний, тільки без сексу до того. Коротше, мене затягнула ця бігова секта. І, на диво, з погіршенням погодних умов стосунки з бігом, навпаки, поволі налагоджуються. Правда, пробіжки вулицями міста перемістилися на шкільний спортивний майданчик. Частота пробіжок усереднилася до одного-двох разів в тиждень, а кілометраж - до 2-5 км, залежно від настрою.

Ціль на рік прийдешний: "доусереднитися" до 3-4 пробіжок в тиждень по 5 кеме.

*Цікаво, де інші люде бігають взимку і чи не змерзають?

You Might Also Like

1 коментарі

  1. Взимку переважно біля школи або на дамбі бігають - як хто:)

    ВідповістиВидалити