Блондинка у веломайстерні

01:12

Я вам скажу, що якщо ваші знання про ровер закінчуються на вмінні відрізнити переднє колесо від заднього, то краще заручитися підтримкою, перш ніж іти в гості до майстрів.

Звертаюся до молодшого майстра:

- Доброго дня, мені б передні гальма підкрутити, та й камери змінити. Зробите?
(Той кинув оком на залізного коня, повертів ним вліво-вправо)
- Тут потрібно все замінити, і тут. Там почистити, там налаштувати. Дешевше новий купити. І пішов.

Велосипед у мене і направду давній - перекуповувала у друга друга за копійки, як то кажуть на пробу, - не була до кінця впевнена, що вело-прогулянки мені посмакують. Та відповідь молодика абсолютно не сподобалася. Впевнена, що велосипедик ще в силі пересуватися хоча б містом.


Через хвилину підходить майстер Сергій, сварить молодшого, що той лінується подивитися до ровера. Підтверджує, що він не в найкращому стані, та тим не менш трохи підлікувати його можна.


Обідня перерва закінчувалася. Я залишила завдаток і побігла на роботу. Завтра подивимося, що там і до чого. 

You Might Also Like

0 коментарі