Всі на спорт?

04:39

Доброго ранку!

За вікном прокидається весна, а в мені сумління. І я потрохи повертаю у своє життя активності. Вже встигла відкрити цьогорічний сезон бігу і потрохи практикую йогу. Щоб не злукавити, то на разі найбільше хочеться саме бігати, але через розтягнення зв'язок стопи  переконую себе, що все ж краще почекати і повправлятися в асанах. Після тривалої перерви не легко входити в ритм. Першого дня мене вистачило на 16 хв, другого - на 22, сьогодні ж дотягнула до 40-а хвилинної позначки. Попри легкий старт відчуваю вдячність спини за шванасану і нутрощів - за скручення.



Моєю мотивацію є мій паспорт, а точніше позначка дати народження. Підлітками можемо безмірно пити пиво, переїдати і не ходити в спортзал, але коли тобі за двадцять то стаєш чутливішим до власного  здоров'я. Одразу цього не помітно, та кожен зайвий шматок в сумі  за рік додає зайвий кілограм, ато й більше. А вже кожне зайве кіло забирає енергію та уповільнює наш рух.

Підтягнуте тіло - не просто красиве, воно є проявом свідомості його власника. Свідчить про наявність дисципліни та любові до себе. Мені запам'яталася теорія Харукі Муракамі (не він перший про це говорить, але саме до його слів я прислухалася):  схильність до повноти можна розцінювати як подарунок долі. Щоб не погладшати, маємо щодня працювати над своїм тілом, правильно харчуватися і не дозволяти собі ніяких надмірностей. Це непросто, але якщо не відступати, то врешті-решт обмін речовин оптимізується і ти стаєш не тільки сильнішим, але і здоровішим. У якомусь сенсі навіть омолоджуєшся, або, принаймні, починаєш старіти набагато повільніше. У той же час люди, яким не доводиться стежити за вагою, не відчувають потреби займатися спортом або дотримуватися дієти. Думаю, мало хто захоче йти на такі виняткові заходи, якщо в цьому немає реальної необхідності. І саме тому в більшості випадків худі від природи люди з віком втрачають фізичну форму - адже без навантаження не тільки м'язи слабшають, але й кістки розм'якшуються.


You Might Also Like

0 коментарі