Тоні Шей та його книженція "Доставляя счастье"

02:22

Насправді, в мене на компі є купа книг, які завантажую почувши хороший відгук, побачивши гарну обкладинку, чи автора, який відверто пре. Однак, зізнаюсь, що, як правило, моє з ними знайомство на етапі скачування завершується. 

Я пролистую книжку, починаю читати: перший, другий розділ, відволікаюсь, і кидаю. Потім проходить ще якийсь період, і ситуація повторюється. Можливо, це зв'язано з моїм шилом в попі, можливо, книжка не цікава, чи часу бракує. Але так вже склалось. І ще одна енна причина - російськомовність (я не заклята противниця цієї мови, та пора вже, щоб і в нас з'являлись касові, або просто варті уваги й читання, книги рідною соловїною. Ну або пора взятись мені за голову й вивчити англійську!

Так-от, шукала "жертву", яку читатиму наступною, і таки знайшла. Найменування їй "Доставляя счастье", Тоні Шейна. Гуд лак.

You Might Also Like

0 коментарі